Przebieg pracy

      I. Na realizację Waszych projektów macie 2 tygodnie, więc dobrze rozplanujcie czas.

II.      Grupa 1:
§  Film możecie obejrzeć indywidualnie, ale ciekawszym doświadczeniem byłoby obejrzenie go wspólnie.
§  Przeprowadźcie dyskusję w grupie na temat różnic i podobieństw.
§  Możecie podzielić się zadaniami – każda osoba scharakteryzuje jednego bohatera i porówna jego wizerunek z książki i z filmu.
§  Ustalcie w jakiej formie zaprezentujecie wyniki Waszej pracy – mogą to być plakaty, prezentacja multimedialna (PowerPoint) albo Wasz oryginalny pomysł.
§  Korzystajcie z podanych książek oraz innych informacji, które dostarczą wam linki umieszczone w zakładce ‘Źródła’.
 
III.      Grupa 2:
§  Zgromadźcie informacje na temat Bilbo Bagginsa i jego przygód, korzystając z podanych książek oraz innych informacji, (patrz: zakładka ‘Źródła’).
§  Wyobraźcie sobie jak będzie wyglądał taki wieczór autorski, jakie elementy są niezbędne do jego przeprowadzenia.
§  Przygotujcie inscenizację wieczoru autorskiego.
§  Podzielcie między sobą role – kto będzie Hobbitem, kto prowadzącym, kto będzie zadawał pytania autorowi wydanego pamiętnika.
§  Przygotujcie pytania skierowane do autora. Mogą one  dotyczyć jego życia, podróży i przeżyć.
§  Przedstawcie inscenizację wieczoru autorskiego reszcie klasy.
 
IV.      Grupa 3:
§  Przed przystąpieniem do realizacji zadania przeprowadźcie dyskusję w grupie, wymieńcie się spostrzeżeniami.
§  Wypiszcie podobieństwa i różnice między światem Śródziemia a naszą rzeczywistością.
§  Zobrazujcie te podobieństwa i różnice (w formie rysunków, fotosów, ilustracji).
§  Zaprezentujcie waszą pracę w formie prezentacji multimedialnej, plakatu, filmu.
 
V.      Grupa 4:
§  Podzielcie się w zespole rolami.
§  Przygotujcie własnymi środkami stroje i charakteryzację.
§  Z pomocą książki Hobbit, Encyklopedii Śródziemia, podanych linków, zgromadźcie informacje na temat każdej rasy, które następnie wykorzystacie w swoich wystąpieniach.
§  Poćwiczenie Wasze wystąpienia najpierw przed lustrem, potem w grupie – dzięki temu nabędziecie pewności siebie.
 
VI.      Grupa 5:
§  Do realizacji zadania konieczna będzie komunikacja z pozostałymi grupami.
§  Przeprowadźcie dyskusję w grupie na temat organizacji lekcji.
§  Wymyślcie jaki można stworzyć wstęp do prezentacji poszczególnych grup, czy to będzie gazetka klasowa, turniej wiedzy, zapowiedzi w formie zwiastuna filmowego – wszystko zależy od Was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz